God kväll!

God kväll!
Igår så blev det att jag åkte till charlie eftersom han fixade med en kompis bas låda , men eftersom han kopplade det fel så vi fick åka till Leos Kusin utanför fridafors , kom hem ungerfär runt 12 tiden :)
Idag så har jag varit med Charlie och sen så var jag på filmkväll , kom hem för ungerfär 1 timme sedan.
Just nu ligger jag i sängen , ska snart sova :)

Imon så är det skola , Jag kommer uppdatera under dagen såklart. Jag fundera på att ta med mig min dator till skolan så jag slipper skolans sega datorer.
Men nu ska jag sova , så vi hörs imon!
God natt!
Puss!

Du kan stå igen, även om du ramlade, för allt som inte dödar dig gör dig starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0