Kärlek..

Min dator har dött..
Så förhoppningsvis så har min kära pojkvän fixat det tills jag har kommit hem :)

Gården såg ut så här:
Följde med Hjärtat då han skulle fylla i lite paper till det nya jobbet.
Sen hem till han & bara mys & sånt, Sen när vi kom hem till mig så hade min dator bara dött :(
Så vi fick gå hem till han igen och hämta grejerna så vi kunde fixa det , men den ville inte :(

Så jag har ingen dator för tillfället :(
Ska försöka låna min lille bror dator (fasten det är min då) :)

Dagen idag , ser ut så här:
Skola till 1 , sen ut och fotografera tills jag ska ut och fika med min kontakt person :)

Blir kanske ett inlägg sen från min lille brors dator , ifall han låter mig sitta vid den ;)



Dagens förhållanden består av fyra personer. De två som är tillsammans, ett ex som har insett vad den förlorat och gör allt för att förstöra, och en "vän" som egentligen vill ha din partner och hoppas att det tar slut!


Kommentarer
Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Fin blogg, allt bra idag?:)

2012-04-19 @ 10:14:40
URL: http://sarahsanyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0