God natt!

Hej!
I söndas så var jag ju iväg med mamma , sen efter det så åkte jag hem och gick ut med hunden , sen så åkte jag hem till david och slappade hos han och spelade lite spel. Kom hem runt halv 4 på morgonen =)
I måndags så åkte jag ut till minneslunden med mamma och charlie :)
Sen vid 6 så åkte vi hem till erika , vi skulle grilla hos henne, men stack till kyrkan och grillade där istället, sen stack vi till kyrkhult och kollade på när våra kompisar hade föreställning och sen efter det var klart så åkte vi til stefan och slappde , kom hem nyligen :)
Imon så vet jag inte vad jag ska göra , ska nog slappa och träffa erika en stund :)
Men jag måste sova nu , God natt!
Hörs när jag vaknar och då kommer lite nya bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0